среда, 26 сентября 2012 г.

Модуль 11. Рефлексія

Я познайомилась з різними методами оцінювання ресурсів, оцінювання робіт учнів.
Навчилась працювати з блогами, з  google  документами. Корисним було вивчення формуючого оцінювання, що дасть можливість застосовувати нові підходи до стимулювання навчання учнів.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
1. Усвідомити роль фасилітатора - як координатора роботи групи.
2. Фасилітатор планує роботу групи.
3. Розробляє інструкції для членів групи.
Я заповнила план впровадження проекту.
Скоординувала роботу міні груп в комп'ютерному класі.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Учителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активними у власному навчанні.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох основних напрямках.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- вдалося напрацювати головні підходи до оцінювання різних видів діяльності учнів;
- використовувати оцінювання для задоволення потреб учнів;
- планування подальшої діяльності на основі оцінювання та самооцінювання.

Модуль 7. Рефлексія

Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання, забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп'ютерних робіт до учнівського проекту.
Приклад учнівського блогу: http://7-Bukrmova.blogspot.com/

вторник, 28 августа 2012 г.

Модуль 6.Рефлексія



Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме :
використовувати Інтернет діти можуть для того ,щоб давати відповіді на створені вчителем різноманітні тести, а також самі можуть сворювати їх та при цьому пропонувати їх своїм одноліткам, а також за допомогою Веб 2.0 учні можуть створювати свої власні блоги, різноманітні опитувальники та виставляти їх на обговорення до Інтернету .

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: вчитель знайомить учнів з авторським правом  та з правомірним використанням джерел, з популярними пошуковими системами. Тоді учень може користуватися ілюстраціями з Інтернету для створення презентації та підбирати матеріал для роботи. Проходити тестування  в он-лайн режимі. Вони можуть працювати над тестами, створеними вчителем, а також можуть створювати їх самі і виставляти їх в Інтернет. Можуть створювати власні блоги для спілкування з однолітками та взяття інформації з інших.